Oplossingen voor bedrijven

Vergelijk onze bedrijfsoplossingen
Voor particulieren: bestel via de mobiele applicatie.
Professioneel
instelling van een account
Premium schil
instelling van een account
Op maat gemaakt
instelling van een account
Wij zorgen
In Sint-Lambrechts-Woluwe maak ik altijd gebruik van Taxisverts als ik betrouwbaar vervoer nodig heb. Ik heb geen lange zitplaats.
Zeer goede taxiservice in Elsene. Ik had te maken met een hele aardige chauffeur, die me onderweg zelfs een restaurant aanraadde!
Ik woon in Vorst en ik gebruik vaak Taxisverts. De chauffeurs zijn stipt, beleefd en de ritten verlopen altijd soepel. Een betrouwbare en handige service.
Annulering van een race zonder uitleg
Onze excuses voor dit ongemak, maar kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met de gegevens van het telefoonnummer dat u hebt gebruikt om uw reservering te maken? Ons team adviseert u graag over de beste manier om uw reservering te maken.
Je neemt niet op als iemand je riem
De grote vraag gedurende bepaalde periodes kan leiden tot een bepaalde wachttijd voordat een online operator wordt ingeschakeld, het spijt ons. Als deze wachttijd te lang voor u is, kunt u altijd uw taxi bestellen via onze TaxisVerts applicatie.
Hoe boek ik een taxi?
Om een groene taxi te boeken, is de meest praktische oplossing onze applicatie.
Dankzij de app weet je de prijs van de rit en kun je je chauffeur nauwkeurig volgen.
En om tijd te besparen bij aankomst, voert uw betaalkaart in de applicatie in en betaalt u de reis veilig.
Kunt u onze applicatie niet gebruiken?
Geen probleem, onze dispatching staat tot uw beschikking op 02 349 49 49
Lange wachttijd, ook al is de taxi vooraf geboekt via de app
Onze excuses voor het ongemak. Als je vragen hebt via de app, kun je een rechtstreeks bericht sturen naar de klantenservice via "Menu > Ondersteuning". Ons team neemt contact met je op zodra we hebben uitgezocht wat het beste voor je is.
Ik heb mijn vliegtuig/trein gemist omdat de chauffeur te laat was
Onze excuses voor dit ongemak, maar kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met details over het telefoonnummer dat u hebt gebruikt voor uw verzoek? Ons team kan u vertellen dat u zich bewust moet zijn van wat u doet.
Wat zijn de betaalmethoden in een taxi?
Je kunt betalen via de app (Bancontact, Visa, MasterCard, Paypal).
Rechtstreeks met je chauffeur contant, met een kaart (Bancontact, Visa, MasterCard, Amex) of met een taxicheck (regiocheque, gemeentelijke cheque, TaxisVerts-cheque).
Ik wil geen gebruik meer maken van de diensten van Taxis Vert.
Dit betekent dat u geen verder gebruik moet maken van uw diensten. Als u ons uw redenen wilt geven, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar feedback@taxis.be zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.
Hoe kan ik een verloren voorwerp terughalen?
Je kunt naar Deze pagina en vul het formulier in.
Taxi telefonisch of via de app besteld maar nooit aangekomen
Telefoon: Kun je ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met de gegevens van het telefoonnummer dat je hebt gebruikt om je bestelling te registreren? Ons team kan je vertellen hoe het werkt.
Toepassing: Om aanvragen te doen via de toepassing, moet je eerst een bericht sturen naar de klantenservice via "Menu > Ondersteuning". Ons team kan je dan vertellen hoe belangrijk dit is.
Ik wendde me tot de concurrentie nadat ik tevergeefs had geprobeerd een taxi te boeken.
Sorry voor het ongemak. Kun je ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met de gegevens van het telefoonnummer dat je hebt gebruikt om contact met ons op te nemen? Ons team kan u vertellen dat u moet weten waar u aan begint.
Waarom is een bedrag hoger dan de raceprijs in behandeling op mijn account?
De kosten die ik betaal zijn de prijs van de reis, plus 20% van de kosten van de boeking.
Deze kosten staan altijd vast en worden aan de voorkant van het boekingsformulier toegevoegd als er nog niet geboekt is.