Zakelijke oplossingen

Vergelijk onze bedrijfsoplossingen
Voor particulieren: bestel via de mobiele applicatie.
Professional
account aanmaken
Premium Husk
account aanmaken
Custom made
account aanmaken
We geven om je
Geweldige taxiservice in Evere. Taxisverts biedt een super intuïtieve app en de chauffeurs zijn altijd top.
Taxi nodig in Oudergem vroeg in de ochtend: Taxisverts heeft de oproep beantwoord. Stipte chauffeur, zeer vriendelijk en onberispelijk rijgedrag. Een aanrader!
Snel een taxi geboekt in Evere. De chauffeur was op tijd, zeer professioneel en zette me precies op tijd af bij het station. Bedankt Green Taxis!
Afgelasting van een wedstrijd zonder uitleg
Het spijt ons voor dit ongemak. Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u heeft gereserveerd? Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.
Lange wachttijd ook al is de taxi van tevoren geboekt via de app
Het spijt ons voor het ongemak. Voor bestellingen via de app kun je direct een bericht naar support sturen door naar "Menu > Support" te gaan. Ons team zal contact met je opnemen om te kijken wat er gebeurd kan zijn.
Ik heb mijn vliegtuig/trein gemist omdat de chauffeur te laat was
Het spijt ons voor dit ongemak. Kun je ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee je je bestelling hebt geplaatst? Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.
Wat zijn de betaalwijzen in een taxi?
Je kunt betalen via de app (Bancontact, Visa, MasterCard, Paypal).
Rechtstreeks bij je chauffeur in contanten, met een kaart (Bancontact, Visa, MasterCard, Amex) of met een taxicheque (regiocheque, gemeentelijke cheque, TaxisVerts cheque).
Ik zal nooit meer gebruik maken van de diensten van TaxisVerts
Het spijt ons dat u niet langer gebruik wilt maken van onze diensten. Als je ons je redenen wilt vertellen, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar feedback@taxis.be zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.
Hoe kan ik een verloren voorwerp terugvinden?
Je kunt naar deze pagina gaan en het formulier invullen.
Taxi geboekt per telefoon of via de app maar nooit aangekomen
Telefoon: Kun je ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee je je bestelling hebt geplaatst? Ons team zal kijken wat er mogelijk is gebeurd.
App: Voor bestellingen via de applicatie kun je rechtstreeks een bericht sturen naar Support door naar "Menu > Support" te gaan. Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.
Ik wendde me tot de concurrentie nadat ik tevergeefs had geprobeerd een taxi te boeken.
Het spijt ons voor dit ongemak. Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u ons probeerde te bereiken? Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.
Waarom staat er een bedrag hoger dan de koersprijs op mijn account?
Het bedrag dat je hebt gezien is de prijs van de reis, plus 20% extra in geval van wachttijd.
Dit bedrag wordt tijdelijk ingehouden en wordt aan het einde van de reservering vrijgegeven als er geen wachttijd was.