Download onze app
Bespaar tijd, betaal online.

Een vloot die 24 uur per dag beschikbaar is

3M3

3m³ voertuig

Perfect voor het vervoeren van dozen, planten of kleine meubelstukken zoals een bureaustoel Altijd beschikbaar. Profiteer van de TaxisVerts promoprijs vanaf 15€ in Brussel.
10M3

10m³ voertuig

Ideaal voor grote voorwerpen zoals huishoudelijke apparaten, een 2-zitsbank, een televisie of meerdere fietsen. Minstens 2 uur van tevoren reserveren vereist.
20M3

20m³ voertuig

Deze heftruck kan pallets, een bed, een bank of professioneel meubilair vervoeren. Gelieve minstens 2 uur voor vertrek te reserveren.

We geven om je

Uw mening betekent veel voor ons

Zeer goede taxiservice in Elsene. Ik had te maken met een heel aardige chauffeur, die me zelfs een restaurant onderweg aanraadde!

Axel Dumont

Geweldige service voor een vertrek uit Anderlecht. De chauffeur hielp me zelfs met mijn bagage. Heel praktisch als je haast hebt.

Rayan Haddad

Een taxi bestellen in Jette aan het eind van de avond: snelle en geruststellende service. De chauffeur was erg aardig, ik voelde me veilig.

Zoé Bellamy

Afgelasting van een wedstrijd zonder uitleg

Het spijt ons voor dit ongemak. Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u heeft gereserveerd? Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.

Lange wachttijd ook al is de taxi van tevoren geboekt via de app

Het spijt ons voor het ongemak. Voor bestellingen via de app kun je direct een bericht naar support sturen door naar "Menu > Support" te gaan. Ons team zal contact met je opnemen om te kijken wat er gebeurd kan zijn.

Ik zal nooit meer gebruik maken van de diensten van TaxisVerts

Het spijt ons dat u niet langer gebruik wilt maken van onze diensten. Als je ons je redenen wilt vertellen, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar feedback@taxis.be zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.

Taxi geboekt per telefoon of via de app maar nooit aangekomen

Telefoon: Kun je ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee je je bestelling hebt geplaatst? Ons team zal kijken wat er mogelijk is gebeurd.

App: Voor bestellingen via de applicatie kun je rechtstreeks een bericht sturen naar Support door naar "Menu > Support" te gaan. Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.

Ik wendde me tot de concurrentie nadat ik tevergeefs had geprobeerd een taxi te boeken.

Het spijt ons voor dit ongemak. Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u ons probeerde te bereiken? Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.