Express-pakket

Een vloot die 24 uur per dag beschikbaar is

Voertuig van 3 m³

Voertuig van 10 m³

Voertuig van 20 m³
Express uw pakket 7/7 met TaxisVerts
Wij zorgen
Ik heb Taxisverts geboekt voor een trip naar Etterbeek. Alles ging goed: stipte chauffeur, snel rit, comfortabele auto.
In Etterbeek heb ik goede service. Ik maak veel gebruik van Taxisverts en ik heb er nog nooit iets over gehoord.
Ik boekte een taxi in Vorst bij Taxisverts en alles was geweldig. De chauffeur was op tijd, de auto was schoon en hij kende de kleine straatjes goed om bestanden te vermijden.
Annulering van een race zonder uitleg
Onze excuses voor dit ongemak, maar kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met de gegevens van het telefoonnummer dat u hebt gebruikt om uw reservering te maken? Ons team adviseert u graag over de beste manier om uw reservering te maken.
Je neemt niet op als iemand je riem
De grote vraag gedurende bepaalde periodes kan leiden tot een bepaalde wachttijd voordat een online operator wordt ingeschakeld, het spijt ons. Als deze wachttijd te lang voor u is, kunt u altijd uw taxi bestellen via onze TaxisVerts applicatie.
Hoe boek ik een taxi?
Om een groene taxi te boeken, is de meest praktische oplossing onze applicatie.
Dankzij de app weet je de prijs van de rit en kun je je chauffeur nauwkeurig volgen.
En om tijd te besparen bij aankomst, voert uw betaalkaart in de applicatie in en betaalt u de reis veilig.
Kunt u onze applicatie niet gebruiken?
Geen probleem, onze dispatching staat tot uw beschikking op 02 349 49 49
Lange wachttijd, ook al is de taxi vooraf geboekt via de app
Onze excuses voor het ongemak. Als je vragen hebt via de app, kun je een rechtstreeks bericht sturen naar de klantenservice via "Menu > Ondersteuning". Ons team neemt contact met je op zodra we hebben uitgezocht wat het beste voor je is.
Ik wil geen gebruik meer maken van de diensten van Taxis Vert.
Dit betekent dat u geen verder gebruik moet maken van uw diensten. Als u ons uw redenen wilt geven, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar feedback@taxis.be zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.
Taxi telefonisch of via de app besteld maar nooit aangekomen
Telefoon: Kun je ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met de gegevens van het telefoonnummer dat je hebt gebruikt om je bestelling te registreren? Ons team kan je vertellen hoe het werkt.
Toepassing: Om aanvragen te doen via de toepassing, moet je eerst een bericht sturen naar de klantenservice via "Menu > Ondersteuning". Ons team kan je dan vertellen hoe belangrijk dit is.
Ik wendde me tot de concurrentie nadat ik tevergeefs had geprobeerd een taxi te boeken.
Sorry voor het ongemak. Kun je ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met de gegevens van het telefoonnummer dat je hebt gebruikt om contact met ons op te nemen? Ons team kan u vertellen dat u moet weten waar u aan begint.