Stedelijke rit op tijd

Vertrekpunt
Bestemming
Reserve
Download onze app
Bespaar tijd, betaal online.

Identificeer het serviceniveau in één oogopslag

Gemakkelijk het gekozen serviceniveau terugvinden dankzij een badge die op de meeste van onze voertuigen is aangebracht. Een extra stap om de transparantie en kwaliteit van onze service te versterken.
Business
Business

Nieuwere en comfortabelere voertuigen. Voorbeelden - Niet-uitputtende lijst: Mercedes C-Klasse of hoger, Nissan Leaf E, Skoda Kodiaq

Een rit bestellen
Download onze app
Bespaar tijd, betaal online.
City
City

Stad, zuinig, snel en betrouwbaar reizen in voertuigen die zijn aangepast aan de stad.

Een rit bestellen
Download onze app
Bespaar tijd, betaal online.
First
First

Onze high-end voertuigen bestuurd door onze top-chauffeurs. Voorbeelden (niet-limitatieve lijst): Audi A6, Bmw Serie 5 of hoger, Mercedes E of hoger, Tesla Model 3 of hoger, VW ID4 of hoger.

Een rit bestellen
Download onze app
Bespaar tijd, betaal online.
Green
Green

Electric Ride: stille en elektrische auto's voor een milieuvriendelijkere reis. Elk elektrisch voertuig komt in aanmerking voor onze Electric Ride service

Een rit bestellen
Download onze app
Bespaar tijd, betaal online.
Collecto
Collecto

Collecto: onze voertuigen die 's nachts rijden voor de vaste prijs van €6. Alleen geldig voor boekingen in de Collecto-app. Collecto-voertuigen zijn City- of Business-taxi's die herkenbaar zijn aan COLLECTO-letters op de voorruit.

Een rit bestellen
Download onze app
Bespaar tijd, betaal online.

We geven om je

Uw mening betekent veel voor ons

Snel een taxi geboekt in Evere. De chauffeur was op tijd, zeer professioneel en zette me precies op tijd af bij het station. Bedankt Green Taxis!

Noah Steinmann

Geweldige service voor een vertrek uit Anderlecht. De chauffeur hielp me zelfs met mijn bagage. Heel praktisch als je haast hebt.

Rayan Haddad

Als drukker maak ik gebruik van TaxisVerts Colis om de productie bij mijn klanten af te leveren zonder dat ik me zorgen hoef te maken over de prijs die vooraf is vastgesteld. De chauffeurs zijn professioneel. Dat is belangrijk als je aan klanten levert.

Pierre-Olivier J.
Productiemanager

Is het mogelijk om een taxi te nemen met je hond (klein/groot)?

Natuurlijk! Je hoeft het alleen maar aan te geven als je ons belt.
Als je bestelt via de app, selecteer dan"Dier aan boord".

Afgelasting van een wedstrijd zonder uitleg

Het spijt ons voor dit ongemak. Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u heeft gereserveerd? Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.

Hoe kan ik een PMR-taxi bestellen?

Je kunt het bestellen via onze applicatie of door ons te bellen op 02 349 49 49.

Lange wachttijd ook al is de taxi van tevoren geboekt via de app

Het spijt ons voor het ongemak. Voor bestellingen via de app kun je direct een bericht naar support sturen door naar "Menu > Support" te gaan. Ons team zal contact met je opnemen om te kijken wat er gebeurd kan zijn.

Ik heb mijn vliegtuig/trein gemist omdat de chauffeur te laat was

Het spijt ons voor dit ongemak. Kun je ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee je je bestelling hebt geplaatst? Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.

Wat zijn de betaalwijzen in een taxi?

Je kunt betalen via de app (Bancontact, Visa, MasterCard, Paypal).
Rechtstreeks bij je chauffeur in contanten, met een kaart (Bancontact, Visa, MasterCard, Amex) of met een taxicheque (regiocheque, gemeentelijke cheque, TaxisVerts cheque).

Ik zal nooit meer gebruik maken van de diensten van TaxisVerts

Het spijt ons dat u niet langer gebruik wilt maken van onze diensten. Als je ons je redenen wilt vertellen, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar feedback@taxis.be zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.

Hoe kan ik een verloren voorwerp terugvinden?

Je kunt naar deze pagina gaan en het formulier invullen.

Hoe reserveer ik een taxi met een autostoeltje?

Je hoeft het alleen maar aan te vragen als je ons belt of "Kinderzitje" te selecteren als je via de applicatie bestelt of het aan te geven in je aanvraag als je via e-mail bestelt.

Taxi geboekt per telefoon of via de app maar nooit aangekomen

Telefoon: Kun je ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee je je bestelling hebt geplaatst? Ons team zal kijken wat er mogelijk is gebeurd.

App: Voor bestellingen via de applicatie kun je rechtstreeks een bericht sturen naar Support door naar "Menu > Support" te gaan. Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.

Ik wendde me tot de concurrentie nadat ik tevergeefs had geprobeerd een taxi te boeken.

Het spijt ons voor dit ongemak. Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u ons probeerde te bereiken? Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.

Waarom staat er een bedrag hoger dan de koersprijs op mijn account?

Het bedrag dat je hebt gezien is de prijs van de reis, plus 20% extra in geval van wachttijd.
Dit bedrag wordt tijdelijk ingehouden en wordt aan het einde van de reservering vrijgegeven als er geen wachttijd was.