Veelgestelde vragen
Het spijt ons dat u niet langer gebruik wilt maken van onze diensten. Als u ons wilt laten weten waarom, stuur dan een e-mail naar feedback@taxis.be, zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen.
Telefoon: kunt u een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer dat u hebt gebruikt om uw bestelling te plaatsen? Ons team zal nagaan wat er is gebeurd.
App: voor bestellingen die via de app zijn geplaatst, kunt u rechtstreeks een bericht sturen naar Ondersteuning door naar 'Menu > Ondersteuning' te gaan. Ons team zal onderzoeken wat er is gebeurd.
Het spijt ons voor het ongemak maar kunt u alstublieft een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met het telefoonnummer dat u hebt gebruikt om uw reservering te maken? Ons team zal nakijken wat er gebeurd kan zijn.
Door de grote vraag op bepaalde tijden van het jaar kan het even duren voordat u online een taxicentrale krijgt. Als deze wachttijd te lang voor u is, kun je altijd je taxi bestellen via onze TaxisVerts-app.
Onze excuses voor het ongemak. Voor bestellingen via de applicatie kun je rechtstreeks een bericht naar support sturen door naar "Menu > Support" te gaan. Ons team neemt contact met je op nadat we hebben onderzocht wat er mogelijk is gebeurd.
Het spijt ons voor het ongemak, maar kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met het telefoonnummer waarop u ons probeerde te bereiken? Ons team zal nagaan wat er mogelijk is gebeurd.
De meest praktische manier om een taxi van TaxisVerts te boeken is via onze nieuwe app! Download de app door op deze link te klikken
Dankzij de app kent u de prijs van de rit en kunt u de chauffeur precies volgen. Om tijd te besparen bij aankomst stopt u uw betaalkaart in de app en betaalt u in alle veiligheid uw rit.
Kunt u geen gebruik maken van onze app? Geen probleem, onze dispatchingdienst is 24 uur per dag beschikbaar. Bel 02/349 49 49