Ik heb mijn vliegtuig/trein gemist omdat de chauffeur te laat was

Het spijt ons voor het ongemak maar kunt u een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met het telefoonnummer dat u hebt gebruikt om uw bestelling te plaatsen? Ons team zal kijken wat er gebeurd kan zijn.

Ik zal nooit meer gebruik maken van de diensten van TaxisVerts.

Het spijt ons dat u niet langer gebruik wilt maken van onze diensten. Als u ons wilt laten weten waarom, stuur dan een e-mail naar feedback@taxis.be, zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen.

Taxi telefonisch of via de app besteld maar nooit aangekomen

Telefoon: kunt u een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer dat u hebt gebruikt om uw bestelling te plaatsen? Ons team zal nagaan wat er is gebeurd.

App: voor bestellingen die via de app zijn geplaatst, kunt u rechtstreeks een bericht sturen naar Ondersteuning door naar 'Menu > Ondersteuning' te gaan. Ons team zal onderzoeken wat er is gebeurd.

Annulering van een rit zonder uitleg

Het spijt ons voor het ongemak maar kunt u alstublieft een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met het telefoonnummer dat u hebt gebruikt om uw reservering te maken? Ons team zal nakijken wat er gebeurd kan zijn.

U neemt niet op als u gebeld wordt

Door de grote vraag op bepaalde tijden van het jaar kan het even duren voordat u online een taxicentrale krijgt. Als deze wachttijd te lang voor u is, kun je altijd je taxi bestellen via onze TaxisVerts-app.

Lange wachttijd ondanks dat de taxi van tevoren was geboekt via de app

Onze excuses voor het ongemak. Voor bestellingen via de applicatie kun je rechtstreeks een bericht naar support sturen door naar "Menu > Support" te gaan. Ons team neemt contact met je op nadat we hebben onderzocht wat er mogelijk is gebeurd.

Ik wendde me tot de concurrentie nadat ik tevergeefs had geprobeerd een taxi te boeken.

Het spijt ons voor het ongemak, maar kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met het telefoonnummer waarop u ons probeerde te bereiken? Ons team zal nagaan wat er mogelijk is gebeurd.

Waarom staat er een hoger bedrag in mijn account dan er betaald moet worden?

Het bedrag dat u ziet is de prijs van de rit, waarbij een toeslag van 20% kan komen voor het wachten. Dit bedrag wordt tijdelijk ingehouden en wordt aan het einde van de boeking vrijgegeven als er geen wachttijd was.

Is het mogelijk om te reizen met een kind onder 1m35 op schoot?

Net als bij het openbaar vervoer is het niet verplicht voor kinderen onder de 1m35 om in een autostoeltje te zitten als ze in een taxi reizen. We hebben echter wel een aantal voertuigen die zijn uitgerust met stoelverhogers. Vraag er gewoon om wanneer je je bestelling plaatst.

Is het mogelijk om een taxi te reserveren met een of meer autostoelen?

Sommige van onze taxi's zijn uitgerust met een stoelverhoger. Vraag er gewoon een aan wanneer je je bestelling plaatst. Helaas is het niet mogelijk om er meerdere per voertuig te hebben.

Hoe reserveer ik een taxi met een autostoeltje?

Je hoeft er alleen maar naar te vragen als je ons belt, of "Kinderzitje" te selecteren als je via de app bestelt, of het aan te geven in je aanvraag als je je bestelling per e-mail plaatst.

Kan ik een taxi nemen met mijn hond (klein/groot)?

Ja, natuurlijk! Laat het ons weten als u ons belt of selecteer 'Dier aan boord' als u via de app reserveert.

Hoe reserveer ik een taxi?

De meest praktische manier om een taxi van TaxisVerts te boeken is via onze nieuwe app! Download de app door op deze link te klikken

Dankzij de app kent u de prijs van de rit en kunt u de chauffeur precies volgen. Om tijd te besparen bij aankomst stopt u uw betaalkaart in de app en betaalt u in alle veiligheid uw rit.

Kunt u geen gebruik maken van onze app? Geen probleem, onze dispatchingdienst is 24 uur per dag beschikbaar. Bel 02/349 49 49

Wanneer rijdt Collecto?

Collecto rijdt 7/7 van 23.00 tot 6.00 uur in het hele Brusselse Gewest. Download de Collecto-app om je nachttaxi van € 6 te reserveren.

Hoe kan ik een verloren voorwerp terugvinden?

Je kunt naar onze website gaan en het volgende formulier invullen: "link naar pagina die hier moet worden geïntegreerd".

Hoe kan ik een PRM taxi bestellen?

Je kunt het bestellen via onze applicatie of door ons te bellen op 02/349.49.49.

Welke betaalmiddelen zijn beschikbaar in een taxi?

U kunt betalen via de app (Bancontact, Visa, MasterCard, Paypal )

Rechtstreeks aan de chauffeur contant, met de kaart (Bancontact, Visa, MasterCard, Amex) of per taxicheque (regionale cheque, gemeentecheque, TaxisVerts-cheque).

Bestel uw taxi

Download de applicatie!

Bespaar tijd, betaal in de app!

Ga naar Google PlayDownloaden in de AppStore
QR-code
Door op "Accepteren" te klikken, gaat u ermee akkoord dat er cookies op uw apparaat worden opgeslagen om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en ons te helpen bij onze marketinginspanningen. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.
Uw cookievoorkeuren beheren